Centar Klubko
- Iica 131, 10000 Zagreb
Ema
- Centar Klubko djeluje pod okriljem udruge Ema

Uvjeti korištenja i poslovanja
Pročitaj više:
Uvjeti poslovanja i kućni red
OPĆI UVJETI POSLOVANJA CENTRA KLUBKO (UDRUGE EMA)
1. OPĆENITO
Centar Klubko (u daljnjem tekstu: Klubko) djeluje pod okriljem Udruge EMA, OIB: 20301760309, osnovana pri Uredu državne uprave u Zagrebačkoj županiji.
Klubko svojim Korisnicima pruža usluge edukacija, savjetovanja i drugih programa koji okupljaju korisnike, organizirane online ili uživo u prostoru Klubka, na adresi Ilica 131, sukladno cjeniku objavljenom na službenoj internet stranici Klubka: http://www.klubko.hr. Usluge se u ovim Općim uvjetima poslovanja dijele u 3 kategorije: pojedinačna događanja – radionice ili edukacije (online ili uživo), savjetovanje koje se održava redovito u dogovoru s Korisnikom (online ili uživo), te programi koji uključuju više susreta (online ili uživo).
Korisnik je svaka punoljetna i poslovno sposobna fizička osoba koja koristi usluge Klubka nevezano da li su oni sami platili za te usluge. Korisnik odgovara i za djecu u svojoj pratnji tj. za osobe koje nisu punoljetne i/ili poslovno sposobne osobe.
Ovim Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između Klubka i Korisnika njegovih usluga (kao i osoba u njegovoj pratnji), te pravila korištenja usluga Klubka. Opći uvjeti poslovanja objavljeni su na službenoj internet stranici Klubka: http://www.klubko.hr .
Opći uvjeti poslovanja sadrže između ostalog i Kućni red Klubka.
Korištenjem usluga Klubka kao i uplatom jedne od usluge Klubka, Korisnik prihvaća ove Opće uvjete poslovanja.
U slučaju spora glede ovih Općih uvjeta poslovanja ili cjenika Klubka, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.
2. NAČINI PLAĆANJA
Sve usluge, bilo da se radi o pojedinačnim događanjima, savjetovanju ili programima koji uključuju više susreta, plaćaju se uplatom na račun udruge EMA.
Sva pojedinačna događanja se plaćaju prije početka programa ili događanja, sukladno danu dospijeća navedenom u ponudi Udruge EMA, i time se rezervira mjesto.
Savjetovanje se plaća početkom mjeseca za sva savjetovanja izvršena prethodnog mjeseca.
Za programe koji uključuju više susreta moguće je plaćanje predujma. Iznos predujma i rok plaćanja predujma navodi se na ponudi udruge EMA. Ukoliko se plaća predujam, preostali iznos uplaćuje se do završetka programa odnosno prije zadnjeg susreta.
Klubko ne posluje s gotovinom niti kartičnim plaćanjem.
Sudjelovanje na pojedinim programima se ostvaruje uplatom članarine udruzi Ema (družionice za članove).
Moguće je doprinijeti radu Centra Klubko donacijom za prostor. Jedino donacija može se primiti u gotovini.
3. UVJETI OTKAZIVANJA I POVRAT NOVACA
U slučaju nedolaska Korisnika na pojedinačno događanje povrat novaca nije moguć, osim iznimno ako je to Korisnik najavio najmanje 3 dana prije početka događanja.
U slučaju nedolaska Korisnika na savjetovanje, susret se neće naplatiti ukoliko je Korisnik otkazao najkasnije 24 sata prije dogovorenog termina. U suprotnom, susret će se naplatiti kao da je održan.
U slučaju nedolaska Korisnika na program s više susreta, povrat novaca nije moguć, osim iznimno ako je to Korisnik najavio najmanje 3 dana prije početka događanja. U slučaju da Korisnik krene dolaziti, no ne dođe na neke susrete, povrat novca nije moguć.
3.1. UVJETI POVRATA PREDUJMA
Povrat predujma moguć je samo ako Korisnik o istome obavijesti Klubko barem 7 dana prije dana održavanja programa.
4. ODGOVORNOSTI KLUBKA
4.1. ISPORUKA I KVALITETA USLUGE
Klubko je dužan isporučiti dogovorenu uslugu na zakazani dan, a u slučaju izvanredne nemogućnosti je dužan osigurati istovjetnu nadoknadu programa u istovjetnom terminu. U protivnom će se izvršiti povrat uplaćenog novca Korisniku.
Klubko iznimno može promijeniti termin događanja, savjetovanja ili programa u slučaju bolesti voditelja.
Klubko organizira i isporučuje usluge u skladu s konceptom i standardima kvalitete Klubka, te u skladu s organizacijskim mogućnostima prostora i poštujući Klubkov Kućni red.
U slučaju prigovora ili nezadovoljstva Korisnika uslugom od strane Klubka moguće je podnijeti prigovor, no povrat novca nije moguć nakon što je usluga realizirana.
4.2. STAVOVI I MIŠLJENJA
Klubko nije odgovoran za sadržaje iznijete na pojedinim programima i događanjima a koji odražavaju stavove i vrijednosti pojedinaca: korisnika, volontera, suradnika i voditelja.
Klubko njeguje kulturu tolerancije i različitosti, u skladu s kojom bira programe, no ne može utjecati na sve stavove, mišljenja i vrijednosti voditelja, kao niti na stavove, vrijednosti i osjećaje Korisnika, sudionika pojedinih programa ili događanja.
Stavovi i mišljenja naših suradnika, voditelja i gostujućih predavača, volontera su njihovi osobni stavovi i mišljenja i ne moraju nužno izražavati stavove i mišljenja Klubka.
5. ODGOVORNOSTI KORISNIKA
5.1. ODGOVORNOST ZA DJECU I MALOLJETNE OSOBE
Djeca su isključiva odgovornost Korisnika u čijoj se pratnji nalaze u prostorijama Klubka (roditelja, zakonskog skrbnika itd.) i ne smiju ostati bez njihovog nadzora.
Djeca starija od 4 godine smiju samostalno sudjelovati na programima za djecu jedino ako je to volja i odluka roditelja ili zakonskog skrbnika.
Ukoliko Korisnik u čijoj pratnji je dijete nije roditelj ili zakonski skrbnik djeteta dužan je imati dopuštenje roditelja ili zakonskog skrbnika za sudjelovanje djeteta na događanju ili programu, no Klubko ne može utvrditi postojanje istog te je jedino roditelj / zakonski skrbnik odgovoran za dijete.
Klubko nije dužan provjeravati istinitost navoda Korisnika u čijoj pratnji je dijete i ne preuzima odgovornost za njegove postupke.
Korisnik u čijoj je pratnji dijete, dužan je osigurati poštivanje Kućnog reda Klubka za sebe i osobe u svojoj pratnji.
5.2. ZDRAVLJE I SIGURNOST KORISNIKA
Korisnici Klubka odgovorni su za vlastito zdravlje i sigurnost, kao i za zdravlje i sigurnost djece tj. ostalih osoba u njihovoj pratnji u svim prostorijama Klubka.
Svim Korisnicima i djeci tj. ostalim osobama u njihovoj pratnji prilikom sudjelovanja na programima i događanjima u Klubku preporuča se nositi protukliznu obuću ili protuklizne čarape.
Klubko nije odgovoran za eventualne ozljede Korisnika ili osoba u njihovoj pratnji, izazvane neprimjerenim korištenjem sprava i/ili igračaka ili korištenjem istih bez nadzora Korisnika u čijoj su pratnji. Klubko nije odgovoran za eventualne ozljede nastale uslijed nenošenja protuklizne obuće ili protukliznih čarapa u svim prostorijama Klubka.
Klubko nije odgovoran za eventualno širenje zarazne bolesti među Korisnicima i/ili osobama u njihovoj pratnji.
Klubko ima pravo zamoliti osobu za koju primijeti da je bolesna da napusti Klubko do izlječenja kako bi zaštitio zdravlje ostalih prisutnih Korisnika i osoba u njihovoj pratnji. No Klubko nije odgovoran ako to propusti učiniti.
Korisnik je dužan obavijestiti osoblje Klubka i suradnike na programima/ radionicama o eventualnim bolestima ili drugim kroničnim zdravstvenim stanjima djeteta ili odraslog Korisnika. Klubko nije odgovoran u slučaju neželjenog događaja vezanog uz zdravstveno stanje ili bolest Korisnika.
6. KLUBKOV KUĆNI RED
6.1. Sudjelovanje na programima za roditelje i bebe / djecu moguće je isključivo bez cipela ili sa zaštitnim navlakama preko cipela. Isto vrijedi i za druge programe koji se odvijaju u istoj prostoriji kao i programe koji uključuju bebe / djecu, korištenje strunjača i boravak na podu.
6.2. U prostoru Klubka nije dozvoljeno pušenje.
6.3. Bebe i djeca isključiva su odgovornost Korisnika u čijoj pratnji borave u Klubku i ne smiju ostati sami bez nadzora odrasle osobe. Prednja zabrana podrazumijeva i ostavljanje bebe ili djeteta bez nadzora zbog kratke odsutnosti (poput odlaska na WC), te je u tom slučaju potrebno pozvati i obavijestiti osoblje Klubka.
6.4. U prostoru Klubka strogo je zabranjeno trčanje, skakanje i penjanje po spravama i namještaju.
6.5. Korištenje svih sprava i igračaka je na vlastitu odgovornost, tj na odgovornost Korisnika u čijoj pratnji se dijete nalazi u prostorijama Klubka.
6.6. Korisnik je dužan paziti da se ambalaža i ostatak hrane/pića ne čini dostupnim drugoj djeci te je dužan prilikom odlaska predati ambalažu i ostatke hrane/pića voditeljima programa odnosno baciti ih na za to predviđeno mjesto.
6.7. Korisnicima se preporuča korištenje plahtice ili tetra pelene za spuštanje beba na naslonjač (Klubko nudi mogućnost da se posude njihove plahtice ili tetra pelene).
6.8. Korisnik i osobe u njegovoj pratnji dužni su odgoditi posjet Klubku u slučaju bolesti.
7. PRAVO CENTRA KLUBKO
Klubko ima pravo odbiti uslužiti Korisnika i/ili ga zamoliti da napusti prostor Klubka ukoliko on ili osoba u njegovoj pratnji remete tijek događanja ili programa, ponašaju se nepristojno, ne poštuju Kućni red ili ostale odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja Klubka.
8. OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA I POHVALA
Svoj prigovor ili pohvalu Korisnici mogu poslati pismenim putem na adresu: Udruga EMA, Petrovogorska 8, 10 000 Zagreb.
Ukoliko na predmetnom prigovoru ili pohvali nisu navedeni osobni podaci pošiljatelja (ime i prezime, adresa stanovanja) utoliko Klubko na iste ne može odgovoriti.
Centar Klubko
Udruga EMA
Petrovogorska 8, Zagreb
Lokacija Centra: Ilica 131, Zagreb
1. OPĆENITO
Centar Klubko (u daljnjem tekstu: Klubko) djeluje pod okriljem Udruge EMA, OIB: 20301760309, osnovana pri Uredu državne uprave u Zagrebačkoj županiji.
Klubko svojim Korisnicima pruža usluge edukacija, savjetovanja i drugih programa koji okupljaju korisnike, organizirane online ili uživo u prostoru Klubka, na adresi Ilica 131, sukladno cjeniku objavljenom na službenoj internet stranici Klubka: http://www.klubko.hr. Usluge se u ovim Općim uvjetima poslovanja dijele u 3 kategorije: pojedinačna događanja – radionice ili edukacije (online ili uživo), savjetovanje koje se održava redovito u dogovoru s Korisnikom (online ili uživo), te programi koji uključuju više susreta (online ili uživo).
Korisnik je svaka punoljetna i poslovno sposobna fizička osoba koja koristi usluge Klubka nevezano da li su oni sami platili za te usluge. Korisnik odgovara i za djecu u svojoj pratnji tj. za osobe koje nisu punoljetne i/ili poslovno sposobne osobe.
Ovim Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između Klubka i Korisnika njegovih usluga (kao i osoba u njegovoj pratnji), te pravila korištenja usluga Klubka. Opći uvjeti poslovanja objavljeni su na službenoj internet stranici Klubka: http://www.klubko.hr .
Opći uvjeti poslovanja sadrže između ostalog i Kućni red Klubka.
Korištenjem usluga Klubka kao i uplatom jedne od usluge Klubka, Korisnik prihvaća ove Opće uvjete poslovanja.
U slučaju spora glede ovih Općih uvjeta poslovanja ili cjenika Klubka, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.
2. NAČINI PLAĆANJA
Sve usluge, bilo da se radi o pojedinačnim događanjima, savjetovanju ili programima koji uključuju više susreta, plaćaju se uplatom na račun udruge EMA.
Sva pojedinačna događanja se plaćaju prije početka programa ili događanja, sukladno danu dospijeća navedenom u ponudi Udruge EMA, i time se rezervira mjesto.
Savjetovanje se plaća početkom mjeseca za sva savjetovanja izvršena prethodnog mjeseca.
Za programe koji uključuju više susreta moguće je plaćanje predujma. Iznos predujma i rok plaćanja predujma navodi se na ponudi udruge EMA. Ukoliko se plaća predujam, preostali iznos uplaćuje se do završetka programa odnosno prije zadnjeg susreta.
Klubko ne posluje s gotovinom niti kartičnim plaćanjem.
Sudjelovanje na pojedinim programima se ostvaruje uplatom članarine udruzi Ema (družionice za članove).
Moguće je doprinijeti radu Centra Klubko donacijom za prostor. Jedino donacija može se primiti u gotovini.
3. UVJETI OTKAZIVANJA I POVRAT NOVACA
U slučaju nedolaska Korisnika na pojedinačno događanje povrat novaca nije moguć, osim iznimno ako je to Korisnik najavio najmanje 3 dana prije početka događanja.
U slučaju nedolaska Korisnika na savjetovanje, susret se neće naplatiti ukoliko je Korisnik otkazao najkasnije 24 sata prije dogovorenog termina. U suprotnom, susret će se naplatiti kao da je održan.
U slučaju nedolaska Korisnika na program s više susreta, povrat novaca nije moguć, osim iznimno ako je to Korisnik najavio najmanje 3 dana prije početka događanja. U slučaju da Korisnik krene dolaziti, no ne dođe na neke susrete, povrat novca nije moguć.
3.1. UVJETI POVRATA PREDUJMA
Povrat predujma moguć je samo ako Korisnik o istome obavijesti Klubko barem 7 dana prije dana održavanja programa.
4. ODGOVORNOSTI KLUBKA
4.1. ISPORUKA I KVALITETA USLUGE
Klubko je dužan isporučiti dogovorenu uslugu na zakazani dan, a u slučaju izvanredne nemogućnosti je dužan osigurati istovjetnu nadoknadu programa u istovjetnom terminu. U protivnom će se izvršiti povrat uplaćenog novca Korisniku.
Klubko iznimno može promijeniti termin događanja, savjetovanja ili programa u slučaju bolesti voditelja.
Klubko organizira i isporučuje usluge u skladu s konceptom i standardima kvalitete Klubka, te u skladu s organizacijskim mogućnostima prostora i poštujući Klubkov Kućni red.
U slučaju prigovora ili nezadovoljstva Korisnika uslugom od strane Klubka moguće je podnijeti prigovor, no povrat novca nije moguć nakon što je usluga realizirana.
4.2. STAVOVI I MIŠLJENJA
Klubko nije odgovoran za sadržaje iznijete na pojedinim programima i događanjima a koji odražavaju stavove i vrijednosti pojedinaca: korisnika, volontera, suradnika i voditelja.
Klubko njeguje kulturu tolerancije i različitosti, u skladu s kojom bira programe, no ne može utjecati na sve stavove, mišljenja i vrijednosti voditelja, kao niti na stavove, vrijednosti i osjećaje Korisnika, sudionika pojedinih programa ili događanja.
Stavovi i mišljenja naših suradnika, voditelja i gostujućih predavača, volontera su njihovi osobni stavovi i mišljenja i ne moraju nužno izražavati stavove i mišljenja Klubka.
5. ODGOVORNOSTI KORISNIKA
5.1. ODGOVORNOST ZA DJECU I MALOLJETNE OSOBE
Djeca su isključiva odgovornost Korisnika u čijoj se pratnji nalaze u prostorijama Klubka (roditelja, zakonskog skrbnika itd.) i ne smiju ostati bez njihovog nadzora.
Djeca starija od 4 godine smiju samostalno sudjelovati na programima za djecu jedino ako je to volja i odluka roditelja ili zakonskog skrbnika.
Ukoliko Korisnik u čijoj pratnji je dijete nije roditelj ili zakonski skrbnik djeteta dužan je imati dopuštenje roditelja ili zakonskog skrbnika za sudjelovanje djeteta na događanju ili programu, no Klubko ne može utvrditi postojanje istog te je jedino roditelj / zakonski skrbnik odgovoran za dijete.
Klubko nije dužan provjeravati istinitost navoda Korisnika u čijoj pratnji je dijete i ne preuzima odgovornost za njegove postupke.
Korisnik u čijoj je pratnji dijete, dužan je osigurati poštivanje Kućnog reda Klubka za sebe i osobe u svojoj pratnji.
5.2. ZDRAVLJE I SIGURNOST KORISNIKA
Korisnici Klubka odgovorni su za vlastito zdravlje i sigurnost, kao i za zdravlje i sigurnost djece tj. ostalih osoba u njihovoj pratnji u svim prostorijama Klubka.
Svim Korisnicima i djeci tj. ostalim osobama u njihovoj pratnji prilikom sudjelovanja na programima i događanjima u Klubku preporuča se nositi protukliznu obuću ili protuklizne čarape.
Klubko nije odgovoran za eventualne ozljede Korisnika ili osoba u njihovoj pratnji, izazvane neprimjerenim korištenjem sprava i/ili igračaka ili korištenjem istih bez nadzora Korisnika u čijoj su pratnji. Klubko nije odgovoran za eventualne ozljede nastale uslijed nenošenja protuklizne obuće ili protukliznih čarapa u svim prostorijama Klubka.
Klubko nije odgovoran za eventualno širenje zarazne bolesti među Korisnicima i/ili osobama u njihovoj pratnji.
Klubko ima pravo zamoliti osobu za koju primijeti da je bolesna da napusti Klubko do izlječenja kako bi zaštitio zdravlje ostalih prisutnih Korisnika i osoba u njihovoj pratnji. No Klubko nije odgovoran ako to propusti učiniti.
Korisnik je dužan obavijestiti osoblje Klubka i suradnike na programima/ radionicama o eventualnim bolestima ili drugim kroničnim zdravstvenim stanjima djeteta ili odraslog Korisnika. Klubko nije odgovoran u slučaju neželjenog događaja vezanog uz zdravstveno stanje ili bolest Korisnika.
6. KLUBKOV KUĆNI RED
6.1. Sudjelovanje na programima za roditelje i bebe / djecu moguće je isključivo bez cipela ili sa zaštitnim navlakama preko cipela. Isto vrijedi i za druge programe koji se odvijaju u istoj prostoriji kao i programe koji uključuju bebe / djecu, korištenje strunjača i boravak na podu.
6.2. U prostoru Klubka nije dozvoljeno pušenje.
6.3. Bebe i djeca isključiva su odgovornost Korisnika u čijoj pratnji borave u Klubku i ne smiju ostati sami bez nadzora odrasle osobe. Prednja zabrana podrazumijeva i ostavljanje bebe ili djeteta bez nadzora zbog kratke odsutnosti (poput odlaska na WC), te je u tom slučaju potrebno pozvati i obavijestiti osoblje Klubka.
6.4. U prostoru Klubka strogo je zabranjeno trčanje, skakanje i penjanje po spravama i namještaju.
6.5. Korištenje svih sprava i igračaka je na vlastitu odgovornost, tj na odgovornost Korisnika u čijoj pratnji se dijete nalazi u prostorijama Klubka.
6.6. Korisnik je dužan paziti da se ambalaža i ostatak hrane/pića ne čini dostupnim drugoj djeci te je dužan prilikom odlaska predati ambalažu i ostatke hrane/pića voditeljima programa odnosno baciti ih na za to predviđeno mjesto.
6.7. Korisnicima se preporuča korištenje plahtice ili tetra pelene za spuštanje beba na naslonjač (Klubko nudi mogućnost da se posude njihove plahtice ili tetra pelene).
6.8. Korisnik i osobe u njegovoj pratnji dužni su odgoditi posjet Klubku u slučaju bolesti.
7. PRAVO CENTRA KLUBKO
Klubko ima pravo odbiti uslužiti Korisnika i/ili ga zamoliti da napusti prostor Klubka ukoliko on ili osoba u njegovoj pratnji remete tijek događanja ili programa, ponašaju se nepristojno, ne poštuju Kućni red ili ostale odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja Klubka.
8. OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA I POHVALA
Svoj prigovor ili pohvalu Korisnici mogu poslati pismenim putem na adresu: Udruga EMA, Petrovogorska 8, 10 000 Zagreb.
Ukoliko na predmetnom prigovoru ili pohvali nisu navedeni osobni podaci pošiljatelja (ime i prezime, adresa stanovanja) utoliko Klubko na iste ne može odgovoriti.
Centar Klubko
Udruga EMA
Petrovogorska 8, Zagreb
Lokacija Centra: Ilica 131, Zagreb
Zaštita osobnih podataka
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA UDRUGE EMA (CENTRA KLUBKO)
Zaštitu Vaših osobnih podataka shvaćamo vrlo ozbiljno i stoga uvijek nastojimo korištenje naših usluga učiniti sigurnim. Obvezni smo poštivati Zakon o zaštiti osobnih podatka. Ova izjava o zaštiti podataka služi za pojašnjenje o tome koje podatke od Vas prikupljamo, u koju svrhu ih koristimo te kako ih štitimo.
1. VODITELJ OBRADE I ZAKONSKA REGULATIVA
Udruga EMA je voditelj obrade osobnih podataka (u daljnjem tekstu: Udruga), te je kao takva obveznik primjene UREDBE (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (u daljnjem tekstu Opća uredba o zaštiti podataka).
2. OSOBNI PODACI
Osobni podaci u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka su svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi.
3. ISPITANIK
U smislu Opće uredbe o zaštiti podataka ispitanik je svaki pojedinac (fizička osoba) od koje Udruga prikuplja i obrađuje osobne podatke.
4. NAČELA OBRADE
Svoju politiku zaštite osobnih podatka Udruga temelji na načelima zakonitosti, poštenosti, transparentnosti, ograničavanja svrhe i smanjenja količine podataka, točnosti osobnih podataka, ograničenje pohrane, cjelovitosti i povjerljivosti, te pouzdanosti.
5. OSNOVE (PRAVNI TEMELJ) ZA OBRADU
Osobni podaci obrađuju se na temelju privole ispitanika, legitimnih interesa Udruge, izvršenja ugovora te drugog zakonskog razloga.
Ukoliko se osobni podaci obrađuju temeljem jasne i izričito dane privole ispitanika, jednom dana privola u svakom se trenutku može povući bez da to utječe na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja. Prednje podrazumijeva i pravo odjave od zaprimanja newslettera u bilo kojem trenutku.
6. SVRHA OBRADE
Udruga obrađuje osobne podatke u svrhu:
- evidencije radnika i obračuna plaće;
- odabira kandidata za posao temeljem određenog natječaja, prijave, molbe za posao;
- ispunjavanja zakonskih obveza Udruge;
- ispunjavanja ugovornih obveza prema donatorima Udruge, odnosno ugovornih obveza projekata financiranih putem javnih natječaja;
- evidencije podataka o korisnicima u svrhu provedbe događanja i programa Udruge, u tom slučaju podaci o Korisnicima prikupljeni su putem kontakt obrazaca za prijavu i/ili prilikom uplata Korisnika putem bankovnog računa
- evidencije volontera i članova Udruge
- marketinške svrhe (primjerice dostavu
- obavijesti o komercijalnim akcijama, novim proizvodima, newsletter-a, edukacijama itd.);
- poboljšanja usluge;
- istraživanja tržišta.
7. PRAVA ISPITANIKA
Ispitanik čiji se osobni podaci obrađuju ima pravo informiranja, pravo od voditelja obrade zatražiti pristup svim svojim osobnim podacima, ispravak ili brisanje osobnih podataka, ograničavanje obrade, pravo na prenosivost podataka, pravo protivljenja profiliranju, kao i pravo prigovora na obradu te prigovora nadzornom tijelu. Svoja prava ispitanik može ostvariti podnošenjem zahtjeva na e-mail: info@klubko.hr.
8. AŽURNOST I TOČNOST OSOBNIH PODATAKA
Ispitanik odgovara za ažurnost osobnih podataka, točnu adresu i osobne kontakte. Smatra se da su važeći oni podaci o kojima je ispitanik zadnje obavijestio Udrugu. U slučaju promjene navedenih podataka ispitanik je dužan bez odgode obavijestiti Udrugu o novim podacima, pisanim putem.
9. ČUVANJE PODATAKA
Udruga sve prikupljene podatke čuva na siguran način, uz primjenu odgovarajućih mjera zaštite. Osobni podaci koje Udruga prikuplja dostupni su samo radnicima Udruge kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla i izvršenje zakonskih obveza Udruge.
Udruga prikuplja samo one osobne podatke koji su mu osobno dostavljeni od strane ispitanika i/ili one podatke koji su nužni za ispunjenje obveza.
10. POVREDA OSOBNIH PODATAKA
Zaštita osobnih podataka je ugrožena ako je došlo do gubitka podataka, krađe podataka, ako su podaci došli na uvid i/ili korištenje nekome tko nema ovlasti ili prava na to i slični slučajevi povrede osobnih podataka.
Povreda osobnih podataka (incident) uključuje i svaku situaciju u kojoj nije došlo do neželjenog događaja, ali je postojala velika opasnost (vjerojatnost) da do njega dođe jer Udruga i//ili izvršitelji obrade i/ili primatelji obrade nisu poštivali pravila i procedure Opće uredbe o zaštiti podataka, Zakona, te pravila internih akata Udruge kojima se uređuje zaštita osobnih podataka.
11. PROCEDURA U SLUČAJU POVREDE
Udruga vodi Evidenciju povreda osobnih podataka (incidenata) te u istoj evidentira dojave odnosno prigovore ispitanika.
Evidencija povreda osobnih podataka (incidenata) omogućava evidentiranje nastalih povreda osobnih podataka, evidentiranje aktivnosti povezanih s povredom osobnih podataka (incidenata) i praćenje statusa.
U slučaju povrede osobnih podataka Udruge bez nepotrebnog odgađanja i ako je izvedivo, najkasnije 72 sata nakon saznanja o toj povredi, izvješćuje Agenciju za zaštitu osobnih podataka o povredi osobnih podataka, osim ako nije vjerojatno da će povreda osobnih podataka prouzročiti rizik za prava i slobode pojedinaca.
U slučaju povrede osobnih podataka Udruga bez nepotrebnog odgađanja obavješćuje ispitanika o povredi osobnih podataka.
12. POHRANA OSOBNIH PODATAKA
Osobni podaci koji se prikupljaju voditelj obrade pohranjivat će za vrijeme potrebno za ispunjenje svrhe obrade te daljnjih 5 godina od prestanka svrhe nakon čega će isti biti pobrisani, ukoliko ne postoji drukčija zakonska obveza za Udruga.
13. Praćenje od trećih strana putem interneta
Naše internetske stranice možete koristiti bez da se na njih registrirate i/ili prijavite, a pri tom se mogu koristiti sljedeći alati:
Molimo imajte na umu kako aktualni internetski preglednici prihvaćaju “kolačiće” sukladno standardnim, već zadanim postavkama. Vi možete postavke u Vašem pregledniku postaviti tako da ne dozvoljavaju sve ili samo određene “kolačiće” ili da Vas se traži za odobrenje za prihvaćanje novog “kolačića”. Upute za prihvaćanje “kolačića” možete kod većine preglednika pronaći putem opcije “pomoć” u listi izbornika. U tim uputama ćete pronaći i upute za brisanje već prihvaćenih “kolačića”.
14. Mjerenje konverzije pomoću piksela za praćenje aktivnosti posjetitelja Facebooka
U okviru internetskog nastupa koristi se “Piksel za praćenje aktivnosti posjetitelja” Facebooka Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, SAD (“Facebook”). To je „kolačić“, dakle, mala tekstualna datoteka koja se pohranjuje na Vaše računalo i može se učitati s Vašeg računala. Pomoću njega mogu se pratiti aktivnosti korisnika nakon što su oni vidjeli ili kliknuli na oglas na Facebooku. Na taj način može se mjeriti učinkovitost oglasa na Facebooku u svrhu statističkih vrednovanja i istraživanja tržišta. Tako prikupljeni podaci su za nas anonimni, tj. ne mogu se povezati s identitetom korisnika. Međutim, ti se podaci pohranjuju i obrađuju od strane Facebooka, tako da se ti podaci mogu povezati s dotičnim profilom korisnika i Facebook ih može koristiti u vlastite promidžbene svrhe sukladno Izjavi o zaštiti podataka za korištenje Facebooka (https://www.facebook.com/about/privacy/)”. Vi možete Facebooku i njegovim partnerima omogućiti oglašavanje na Facebooku i izvan Facebooka. U tu svrhu će se pohraniti “kolačić” na Vaše računalo. Više informacija potražite u Izjavi o zaštiti podataka navedene društvene mreže.
15. Dijeljenje (sharing)
Prilikom slanja poruke, odnosno ispunjavanja kontakt obrasca integrirana polja za dijeljenje na društvenim mrežama Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, SAD kao i Instagram, San Francisco, California, SAD. Osim toga može biti integrirano i polje za dijeljenje putem e-maila. Polja za dijeljenje možete prepoznati po njihovom logotipu.
Na ovom mjestu naglašavamo da Udruga nema uvid u sadržaj prenesenih podataka, kao i njihovo korištenje od strane društvenih mreža. Više informacija o korištenju podataka od strane društvenih mreža možete pronaći u Izjavi o zaštiti podataka navedenih društvenih mreža.
Zaštitu Vaših osobnih podataka shvaćamo vrlo ozbiljno i stoga uvijek nastojimo korištenje naših usluga učiniti sigurnim. Obvezni smo poštivati Zakon o zaštiti osobnih podatka. Ova izjava o zaštiti podataka služi za pojašnjenje o tome koje podatke od Vas prikupljamo, u koju svrhu ih koristimo te kako ih štitimo.
1. VODITELJ OBRADE I ZAKONSKA REGULATIVA
Udruga EMA je voditelj obrade osobnih podataka (u daljnjem tekstu: Udruga), te je kao takva obveznik primjene UREDBE (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (u daljnjem tekstu Opća uredba o zaštiti podataka).
2. OSOBNI PODACI
Osobni podaci u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka su svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi.
3. ISPITANIK
U smislu Opće uredbe o zaštiti podataka ispitanik je svaki pojedinac (fizička osoba) od koje Udruga prikuplja i obrađuje osobne podatke.
4. NAČELA OBRADE
Svoju politiku zaštite osobnih podatka Udruga temelji na načelima zakonitosti, poštenosti, transparentnosti, ograničavanja svrhe i smanjenja količine podataka, točnosti osobnih podataka, ograničenje pohrane, cjelovitosti i povjerljivosti, te pouzdanosti.
5. OSNOVE (PRAVNI TEMELJ) ZA OBRADU
Osobni podaci obrađuju se na temelju privole ispitanika, legitimnih interesa Udruge, izvršenja ugovora te drugog zakonskog razloga.
Ukoliko se osobni podaci obrađuju temeljem jasne i izričito dane privole ispitanika, jednom dana privola u svakom se trenutku može povući bez da to utječe na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja. Prednje podrazumijeva i pravo odjave od zaprimanja newslettera u bilo kojem trenutku.
6. SVRHA OBRADE
Udruga obrađuje osobne podatke u svrhu:
- evidencije radnika i obračuna plaće;
- odabira kandidata za posao temeljem određenog natječaja, prijave, molbe za posao;
- ispunjavanja zakonskih obveza Udruge;
- ispunjavanja ugovornih obveza prema donatorima Udruge, odnosno ugovornih obveza projekata financiranih putem javnih natječaja;
- evidencije podataka o korisnicima u svrhu provedbe događanja i programa Udruge, u tom slučaju podaci o Korisnicima prikupljeni su putem kontakt obrazaca za prijavu i/ili prilikom uplata Korisnika putem bankovnog računa
- evidencije volontera i članova Udruge
- marketinške svrhe (primjerice dostavu
- obavijesti o komercijalnim akcijama, novim proizvodima, newsletter-a, edukacijama itd.);
- poboljšanja usluge;
- istraživanja tržišta.
7. PRAVA ISPITANIKA
Ispitanik čiji se osobni podaci obrađuju ima pravo informiranja, pravo od voditelja obrade zatražiti pristup svim svojim osobnim podacima, ispravak ili brisanje osobnih podataka, ograničavanje obrade, pravo na prenosivost podataka, pravo protivljenja profiliranju, kao i pravo prigovora na obradu te prigovora nadzornom tijelu. Svoja prava ispitanik može ostvariti podnošenjem zahtjeva na e-mail: info@klubko.hr.
8. AŽURNOST I TOČNOST OSOBNIH PODATAKA
Ispitanik odgovara za ažurnost osobnih podataka, točnu adresu i osobne kontakte. Smatra se da su važeći oni podaci o kojima je ispitanik zadnje obavijestio Udrugu. U slučaju promjene navedenih podataka ispitanik je dužan bez odgode obavijestiti Udrugu o novim podacima, pisanim putem.
9. ČUVANJE PODATAKA
Udruga sve prikupljene podatke čuva na siguran način, uz primjenu odgovarajućih mjera zaštite. Osobni podaci koje Udruga prikuplja dostupni su samo radnicima Udruge kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla i izvršenje zakonskih obveza Udruge.
Udruga prikuplja samo one osobne podatke koji su mu osobno dostavljeni od strane ispitanika i/ili one podatke koji su nužni za ispunjenje obveza.
10. POVREDA OSOBNIH PODATAKA
Zaštita osobnih podataka je ugrožena ako je došlo do gubitka podataka, krađe podataka, ako su podaci došli na uvid i/ili korištenje nekome tko nema ovlasti ili prava na to i slični slučajevi povrede osobnih podataka.
Povreda osobnih podataka (incident) uključuje i svaku situaciju u kojoj nije došlo do neželjenog događaja, ali je postojala velika opasnost (vjerojatnost) da do njega dođe jer Udruga i//ili izvršitelji obrade i/ili primatelji obrade nisu poštivali pravila i procedure Opće uredbe o zaštiti podataka, Zakona, te pravila internih akata Udruge kojima se uređuje zaštita osobnih podataka.
11. PROCEDURA U SLUČAJU POVREDE
Udruga vodi Evidenciju povreda osobnih podataka (incidenata) te u istoj evidentira dojave odnosno prigovore ispitanika.
Evidencija povreda osobnih podataka (incidenata) omogućava evidentiranje nastalih povreda osobnih podataka, evidentiranje aktivnosti povezanih s povredom osobnih podataka (incidenata) i praćenje statusa.
U slučaju povrede osobnih podataka Udruge bez nepotrebnog odgađanja i ako je izvedivo, najkasnije 72 sata nakon saznanja o toj povredi, izvješćuje Agenciju za zaštitu osobnih podataka o povredi osobnih podataka, osim ako nije vjerojatno da će povreda osobnih podataka prouzročiti rizik za prava i slobode pojedinaca.
U slučaju povrede osobnih podataka Udruga bez nepotrebnog odgađanja obavješćuje ispitanika o povredi osobnih podataka.
12. POHRANA OSOBNIH PODATAKA
Osobni podaci koji se prikupljaju voditelj obrade pohranjivat će za vrijeme potrebno za ispunjenje svrhe obrade te daljnjih 5 godina od prestanka svrhe nakon čega će isti biti pobrisani, ukoliko ne postoji drukčija zakonska obveza za Udruga.
13. Praćenje od trećih strana putem interneta
Naše internetske stranice možete koristiti bez da se na njih registrirate i/ili prijavite, a pri tom se mogu koristiti sljedeći alati:
Molimo imajte na umu kako aktualni internetski preglednici prihvaćaju “kolačiće” sukladno standardnim, već zadanim postavkama. Vi možete postavke u Vašem pregledniku postaviti tako da ne dozvoljavaju sve ili samo određene “kolačiće” ili da Vas se traži za odobrenje za prihvaćanje novog “kolačića”. Upute za prihvaćanje “kolačića” možete kod većine preglednika pronaći putem opcije “pomoć” u listi izbornika. U tim uputama ćete pronaći i upute za brisanje već prihvaćenih “kolačića”.
14. Mjerenje konverzije pomoću piksela za praćenje aktivnosti posjetitelja Facebooka
U okviru internetskog nastupa koristi se “Piksel za praćenje aktivnosti posjetitelja” Facebooka Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, SAD (“Facebook”). To je „kolačić“, dakle, mala tekstualna datoteka koja se pohranjuje na Vaše računalo i može se učitati s Vašeg računala. Pomoću njega mogu se pratiti aktivnosti korisnika nakon što su oni vidjeli ili kliknuli na oglas na Facebooku. Na taj način može se mjeriti učinkovitost oglasa na Facebooku u svrhu statističkih vrednovanja i istraživanja tržišta. Tako prikupljeni podaci su za nas anonimni, tj. ne mogu se povezati s identitetom korisnika. Međutim, ti se podaci pohranjuju i obrađuju od strane Facebooka, tako da se ti podaci mogu povezati s dotičnim profilom korisnika i Facebook ih može koristiti u vlastite promidžbene svrhe sukladno Izjavi o zaštiti podataka za korištenje Facebooka (https://www.facebook.com/about/privacy/)”. Vi možete Facebooku i njegovim partnerima omogućiti oglašavanje na Facebooku i izvan Facebooka. U tu svrhu će se pohraniti “kolačić” na Vaše računalo. Više informacija potražite u Izjavi o zaštiti podataka navedene društvene mreže.
15. Dijeljenje (sharing)
Prilikom slanja poruke, odnosno ispunjavanja kontakt obrasca integrirana polja za dijeljenje na društvenim mrežama Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, SAD kao i Instagram, San Francisco, California, SAD. Osim toga može biti integrirano i polje za dijeljenje putem e-maila. Polja za dijeljenje možete prepoznati po njihovom logotipu.
Na ovom mjestu naglašavamo da Udruga nema uvid u sadržaj prenesenih podataka, kao i njihovo korištenje od strane društvenih mreža. Više informacija o korištenju podataka od strane društvenih mreža možete pronaći u Izjavi o zaštiti podataka navedenih društvenih mreža.
Cijene usluga, članarina
1Družionica (Baby Cafe, Play Cafe, Expat Cafe) članarina za 4 dolaska
50 eur
2Družionica (Baby Cafe, Play Cafe, Expat Cafe) preporučena donacija za pojedinačan dolazak
15 eur
3Grupa podrške - 6 susreta grupe
90 eur
4Grupa za osobni razvoj - 6 susreta grupe
120 eur
5Edukacija - pojedinačno
39 eur
6Edukacija - ciklus
odobravamo popust ovisno o broju modula / susreta
7Radionice Moja beba
29 eur
8Individualno savjetovanje 60 min.
40 eur
9Partnersko savjetovanje 60 min.
50 eur
10Priprema i održavanje radionice ili edukacije
na upit, info@klubko.hr
Arhiva novosti
19/05/2025
Ljeto u Zagrebu ne mora biti dosadno! Iskoristi to vrijeme za – sebe. Pridruži nam se na mini kampu na kojem te očekuju radionice razvoja samosvijesti, […]
15/05/2025
Razvod je jedan od najstresnijih životnih prekretnica, jedna od onih koje donose suštinske promjene partnerima i njihovoj djeci. Takve promjene ne zahtjevaju samo reorganizaciju života, već […]
30/04/2025
Pozivamo vas na novi webinar u sklopu Večeri s Jesperom Juulom kojeg ovoga puta posvećujemo svim tatama, bez obzira na to koliko malu ili veliku djecu […]
Arhiva tema
31/07/2022
Još se dobro sjećam početka lockdowna i prevladavajućih tema s društvenih mreža i raznih portala tog vremena: Javljanje broja oboljelih, nagađanje o porijeklu virusa, utopijske teze […]
13/07/2022
Projekt “Umreženi u krizi” ima dvije cjeline: Prva cjelina je usmjerena na kapacitiranje udruga kako bi mogli pružiti bolju podršku obiteljima u krizi, dok je druga […]
Suradnja s Centrom Klubko
Centar Klubko je edukativno savjetodavni centar za roditelje i profesionalce - pedagoške djelatnike, pomagače i sve koji žele ostvariti individualni rast ili ulagati u vođenje, suradnju i dobrobit svojih kolektiva. Centar djeluje pod okriljem udruge Ema te se financira prodajom usluga, donacijama i kroz članarine. Voditeljice centra su osnivačice psihologinja Barbara Perasović Cigrovski i sociologinja Ivana Habuš Kraljević. Edukacije i savjetovanja održavaju i ostali članovi i volonteri udruge Ema. Za narudžbu edukacija, sponzorstvo, donacije i druge prijedloge suradnje kontaktirajte nas na barbara@klubko.hr ili ivana@klubko.hr .

Centar Klubko
Ilica 131, Zagreb
info@klubko.hr
Ilica 131, Zagreb
info@klubko.hr